Baton owsiany z jogurtem

Baton owsiany z jogurtem

PSYCHODIETETYK RADZI:
1. Płatki owsiane – najbogatsze w błonnik rozpuszczalny. Najwięcej w nich białka zawierającego niemal wszystkie aminokwasy. Dostarczają witamin z grupy B wzmacniających układ nerwowy. To dobre źródło magnezu, żelaza i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Wybieraj płatki zwykłe, bardziej oczyszczone są płatki górskie, a najbardziej przetworzone – błyskawiczne.
2. Zdrowy jogurt ma w swoim składzie mleko (może być pasteryzowane) i żywe kultury bakterii jogurtowych – i to wszystko!

SKŁADNIKI (2 porcje/sztuki):
- Jogurt naturalny duży 2% tłuszczu 350g
- Płaska duża łyżka miodu 15g 
- Płatki owsiane 30g (3 płaskie łyżki) 
- Maliny 100g 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Jogurt naturalny przełóż do małego plastikowego opakowania, tak aby uzyskać grubość 1–1,5cm. 
2. Całość posyp płatkami górskimi wymieszanymi wcześniej z łyżką miodu lub syropu owocowego. 
3. Na górę dodaj rozdrobnione maliny. Całość przełóż do zamrażalnika i pozostaw na noc. 
4. Po wyjęciu odczekaj 15-20 minut i pokrój na części. 

WARTOŚCI ODŻYWCZE W CAŁYM DANIU (2 porcje)
Energia – 341 kcal WW – 5,5 WBT – 1,5 IG – 55

W 1 PORCJI (1 sztuka)
Energia – 170 kcal WW – 2,7 WBT – 1,2 IG – 55

ADC/www/BDMG/1/2017

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.