Czereśnie pod kruszonką z płatków owsianych

Czereśnie pod kruszonką z płatków owsianych

Trwa sezon na czereśnie, dlatego mimo że owoce te są dość kaloryczne warto od czasu do czasu po nie sięgnąć – szczególnie, jeśli są podane w zdrowym towarzystwie kruszonki z płatków owsianych.

SKŁADNIKI (6 porcji)
- czereśnie (500 g)
- 5 łyżki syropu z agawy (50 g)
- 1 szklanka płatków owsianych (120 g)
- masło (40 g)
- szczypta soli

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Czereśnie umyj, usuń pestki i pokrój na większe kawałki. Rozłóż w naczyniu żaroodpornym.
Piekarnik rozgrzej do 210 stopni.
Do misy malaksera wsyp płatki owsiane, sól, dodaj syrop z agawy i masło. Miksuj przez 1 minutę.
Przygotowaną kruszonką posyp owoce.
Wstaw do piekarnika na około 20 minut (kruszonka powinna być rumiana).

WARTOŚCI ODŻYWCZE W CAŁYM DANIU (6 porcji)
Energia – 1271 kcal WW – 19,6 WBT – 4,7 IG – 26

W 1 PORCJI (ok. 130 g)
Energia – 147 kcal WW – 3,9 WBT – 0,9 IG – 26

ADC/MSK/PCPKZPOIKZB/2017

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.